torsdag 26 december 2013

Planer för 2014

Det är mycket som ska hända 2014. Mycket jag ser fram emot. Så jag tänkte göra en lista!

- Vi ska gifta oss!!!!
- Första delen i Mellody Looh serien ska UT UT UT.
- Förlaget ska startas (helst innan boken ska ut då förstås).
- Hämnden är ljuv ska skrivas färdigt, få ett bättre namn och förhoppningsvis hinna bli publicerad innan året är över.
- Skriva klart del två i Mellody Looh serien så den kan ges ut 2015.
- Jag ska skriva världens bästa arbetsprover, söka in till skrivarlinjen på Sörängen och förhoppningsvis komma in dit till hösten.
- Jag ska gifta mig. Ja jag vet, jag har redan nämnt det. Men jag fattar det inte riktigt själv. Jag ska gifta mig.
- I januari avslutar jag kursen jag går just nu. Fast det blir ändå ett omprov i mars eller när de nu hade satt det.

Och sen kommer det hända så mycket mer. Längtar redan till bokmässan 2014 då jag förhoppningsvis har en hög böcker att dela ut till folk som är intresserade. Någon monter tänker jag dock inte investrera i nästa år, men året efter det kanske ... Längtar efter sommaren även om det troligen inte kommer finnas någon semester på schemat.

Känns som om det kommer bli ett väldans bra år. Mycket på gång!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar