måndag 13 januari 2014

Omslaget är färdigt

Önskar så att boken inte hade behövt korrekturläsas, för då hade jag egentligen bara kunnat publicera den nu. Har ju själv läst igenom den säkert hundra gånger och tycker själv inte att jag stöter på några direkta korrekturfel men det lär säkert någon annan där ute göra så det är väl bäst att vänta tills man har råd att kosta på den där genomläsningen.

Omslaget är oavsett färdigt. Fram och baksida. Gjorde själv ryggen igår. Jag är sååå nöjd! Linda som gjort alla illustrationer är verkligen jätteduktig. Ser ut precis som jag ville ha det :) Tänker inte visa här än dock. Då blir det ju inte lika roligt när den väl kommer, eller vad säger ni? ;)

Har övergett författarbloggen jag skapade via one.com och istället riktat den länken hit. Tycker att blogger-verktyget är smidigare så bloggar hellre via det.

Så hoppas ni följer min bokdröm här istället, och såklart via bok- och filmbloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar