tisdag 21 januari 2014

Workin'

Skulle egentligen gå till bibblan och jobba idag men fastnade hemma. Dock har jag hunnit med så mycket som jag hade tänkt att hinna med ändå. Helt otroligt egentligen, för jag brukar ALDRIG få något gjort hemma men idag har jag varit väldigt produktiv. Och än är dagen inte slut så då kan jag hinna göra ännu mer!

45minuter är igång igen. Igår sände vi vårens första program som fick bli ett musikprogram med tema "Skillet". Nästa måndag är tanken att jag ska presentera min nya kollega som kommer sända med mig i vår. Då kommer vi även avslöja lite om hur vårens schema för programmet kommer se ut. Det kommer inte bara bli boksnack som det var i höstas utan vi kommer blanda en hel del olika teman. Men bli inte allt för besvikna, Böcker kommer finnas med som tema men exakt när under våren vi kommer ha det med är inte 100% bestämt ännu. Ni får som sagt veta mer på måndag!

Vi kommer också försöka satsa mer på lokala människor och på så vis dra ner på telefonintervjuerna som jag inte var särskilt förtjust i eftersom det ofta blev något fel ^^ Tror dessutom att det blir roligare med fler lokala personer med tanke på att det är en lokalradio.

Angående Hämnden har jag inte så mkt uppdateringar just nu. Hoppas på att kunna ta en hel skrivdag på fredag och förhoppningsvis få ur mig några kapitel. Och vad gäller Mellody Looh - Födelsemärket så jobbar jag just nu på kartan över Lavida. Jag är dock lite tveksam till den just nu. Återstår att se om jag får till den som jag vill!

Nu ska jag fortsätta jobba. Hoppas ni alla har en fin tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar