tisdag 25 februari 2014

2 månader och 1 vecka kvar ...

... till bröllopet. Ungefär i alla fall. Tiden går så fort!! Fick hem klänningen igår och såg ut som en stor fet flodhäst. Så idag ska jag och mamma ut på stan och se om vi hittar någon annan som gör att jag i alla fall ser ut som en lite mindre fet flodhäst. För det där med att gå ner i vikt gick ju ... sådär. Troligen lär jag rasa nu när det fina vädret kommer och jag kan vara ute och gå men jag tvivlar på att jag hinner gå ner så mycket på två månader att jag känner mig nöjd. Då måste det ske ett mirakel. Får helt enkelt börja tvinga i Daniel massa onyttigt så jag slipper vara tjockis själv x)

Nåja. Det är inte så många som har anmält sig än så länge, och på måndag är sista dagen. Så har DU fått inbjudan och glömt anmäla dig till festen, gör det för annars räknar vi inte med dig. Just so you know! Vore dumt att köpa massa mat till folk som ändå inte kommer liksom. :)

Annars då? Idag tvättar och städar jag samt översätter recept under tiden i väntan på att mamma ska dyka upp. Ikväll ska jag hinna med att:
1. Beta av minst 4 saker på min "att-göra-till-bröllopet-lista" + skriva en lista till Daniel på det han ska ordna.
2. Planera till nästa veckas radioprogram då vi ska snacka skrivande i största allmänhet. Kommer bli bra vill jag lova för jag har massor av saker att ta upp, plus att jag kommer berätta lite om mitt nya manus "Hämnden". Så då MÅSTE ni lyssna!
3. Göra matlådor till min blivande man.
4. Gärna träna lite grann. Men det lär jag väl inte göra.

Solen skiner idag vilket känns helt fantastiskt!! Våren får gärna skynda sig. Trött på kyla och mörker nu. Bläh.

Nu ska jag fortsätta göra nytta. Ha det fint!

Min kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar