måndag 10 februari 2014

Lite text, desto fler bilder

Hej. Jag har egentligen inte så mkt att säga. Sitter och drömmer om vårt bröllop och jobbar lite grann. Sökt jobb också men det finns ju i stort sätt bara sommarjobb ute just nu. Hoppas jag får napp i vilket fall! Tänkte bjuda på lite bilder från de senaste dagarna, på katter och sånt nivet.

Såhär såg det ut innan helgen. Nu är det knappt något kvar. Fast det lär väl komma snart igen... Ingen vår än inte!

Mamma var här i lördags. Pratade bröllop, fikade och handlade lite smått å gott! 

Hon köpte blommor till mig eftersom jag dödat mina gamla (höhö). Tydligen ska de här inte behöva så mycket vatten så de kanske klarar sig ;) Pepsi verkar gilla dem i alla fall för plötsligt älskar han att vara i fönstret ^^

Maria kom hem till mig för The Vampire Diaries maraton i lördagskväll och då skulle vi såklart frossa. Går bra med vår träning och vårt nyttiga liv *host host*. 

Och så tittade vi såklart på TVD. Tror jag lyckats få henne beroende. Åtminstone en aning ;)

Pepsi låg och rullade medan jag försökte ta en fin bild. Här är sekunden innan han faller ner på golvet, stackarn!

Men han kom upp igen. Fast struntade i att rulla denna gång ;) Sötnöten!

Och min lilla prinsessa sov i sitt hus. I stort sett hela söndagen. Hon tar det här med vilodag på allvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar