onsdag 19 februari 2014

Namn på novellantologi

Sitter och spånar på ett namn på min novellantologi som jag jobbat på ett tag. Några noveller är färdiga medan några inte har påbörjats än. Arbetsnamnet är just nu "Berättelser från Lavida" men jag känner att jag behöver något bättre. Så, min fråga till er är om ni har några förslag?

Alla noveller är fantasy, mer eller mindre och antologin kommer innehålla både vampyrer, älvor, heta kärlekscener, lite drama, nya världar/planeter, formskiftare och kanske en och annan häxa eller fe.

Vet inte riktigt hur många noveller som är normalt i en antologi. Förstås beror det på hur långa de är men jag har svårt att skriva långa noveller. Mina blir rätt så korta. Så det får nog plats ett gäng i samma bok.

Kom gärna med tips. Har ju ett tag att klura på det hela. Känner att den nog inte kommer att komma ut innan hela Mellody Looh serien är ute eftersom den lär innehålla liiite spoilers.

Nu ska jag skriva vidare! Ha det bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar