torsdag 27 februari 2014

Sjukstuga och älsklingens födelsedag

Inte sovit en blund inatt och mådde skit när jag vaknade upp. Feber och troligen är en förkylning på väg, åtminstone känns det så i kroppen. Får proppa i mig vitlök och c-vitamin och hoppas att den inte bryter ut. Tur att det finns serier att försvinna bort i när man mår såhär. 

Nog om det. Idag fyller världens bästa älskling 22 år! GRATTIS! <3<3 Han är hos sin familj och firar nu medan jag ligger här men när han kommer hem ikväll blir det hembakt tårta. Jag har inte bakat tårta på EVIGHETER. Så man kan ju säga att jag var lite ringrostig vilket ledde till att den inte blev speciellt vacker, men förhoppningsvis är den god i alla fall. Smaken är ju ändå huvudsaken!

Nu ska jag sova en stund och hoppas att jag mår lite bättre när jag vaknar. Önskar er en fortsatt fin torsdag!

I'll love you forever <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar