onsdag 26 mars 2014

Onsdakväll

Hängt på bibblan större delen av dagen, tillsammans med Maria. Fick en del skrivet, även om vi som vanligt pratade om allt och inget större delen av tiden, haha ;) Är något särskilt med att sitta på ett bibliotek, i synnerhet när skinnfåtöljerna är lediga. Det är liksom pricken över i:et!


Så vad gör jag ikväll? Letar inspiration på pinterest till mina olika karaktärer. Bland annat letar jag efter "sassy comments" eftersom jag behöver lite inspiration till en ny karaktär i min bok som ska vara väldigt duktig på just det där med att komma med bra/roliga/kaxiga kommentarer hela tiden. Och då jag själv är helt värdelös på sådant (är en såndär person som alltid kommer på mina bra kommentarer flera timmar eller dagar för sent ...) så kan jag behöva lite hjälp på traven ;) Självklart är Damon Salvatore min främsta inspiration. Han som alltid har något bra/roligt att säga!



Tittar även på bröllopsbilder (även det på pinterest) och måste säga att jag börjar känna av de där "kalla fötterna" lite grann nu. Shit, bara en månad kvar. 

Och som avslut på det hela får ni se några av bilderna jag sitter och tittar på ... Nattinatti!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar