lördag 26 april 2014

En vecka kvar, Andra Världar och förlylning

Ja, rubriken sa väl egentligen det mesta där. Idag är det bara en vecka kvar tills vi gifter oss. Vid den här tiden om en vecka är vi faktiskt gifta. Hur underbart är inte det?! Galet. Något som är mindre underbart är att jag är förkyld och febrig, vilket jag varit i flera dagar nu men tycker att jag vaknar sämre varje dag så nu får jag ta och stanna i sängen och titta på film resten av dagen. Bad Daniel köpa hem förkylningsmedicin sen också. Har ju som tur är en vecka på mig att bli frisk så det ska nog gå vägen ;) 

Den här helgen är det bokmässa i Jönköping för er som lyckats missa det. Andra Världar slog upp portarna i morse och planen var att jag skulle varit på plats redan vid 10 tiden men med tanke på att jag mådde förfärligt när jag vaknade kom jag inte iväg förrän framåt 13 tiden. Så det blev en snabbvisit innan jag blev tvungen att dra hem igen. Hoppas på att jag mår bättre imorgon så jag kan vara där en längre stund. Tanken är att jag ska intervjua lite folk imorgon också och sända det nu på måndag! Så är ni där imorgon och ser mig gå runt och intervjua folk - spring inte. Jag bits inte, jag lovar! 

Nähä, krypa ner i sängen var det jag skulle göra ja. 
Ha det fint!

Ps, ni får ursäkta att bilderna är extremt suddiga. Min telefon börjar bli rätt sliten och verkar som om kameran tagit en del stryk också. Får ta med mig en riktig kamera imorgon istället tror jag! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar