lördag 10 maj 2014

Bröllopsbilder

Då kommer äntligen de utlovade bilderna. Laddar inte upp allt för många men några ska ni få se i vilket fall. Tänk att det redan har gått en vecka ... Sjukt. Och jag undrar hur många gånger jag fått frågan "Sååå, hur känns det?" den senaste veckan. Jag menar, vad ska jag svara? Det känns bra. Som förut. Fast lite bättre. Ungefär. Egentligen har ingenting förändrats. Livet är fortfarande likadant, bortsett från att jag nu har två efternamn som ingen kan uttala istället för ett och måste skapa nya användarnamn, ny mail, nytt ID-kort/pass, nytt bankkort och nytt allt i stort sätt. Men det känns i alla fall inte dåligt, så kan jag ju säga ;) haha.

Min dator har för övrigt kraschat. Ska se om jag får tag på en ny laddare till min gamla dator i morgon så jag kan använda mig av den istället men om inte så lär det bli lite dåligt med uppdateringar här och på den andra bloggen. Men ni överlever väl?

Nåja. Här kommer bilderna iaf! Klicka som vanligt på dem för att få se dem i större format.

Foto: Manuela Kjeilen
Foto: Manuela Kjeilen 
Foto: Manuela Kjeilen 
Foto: Manuela Kjeilen
Foto: Manuela Kjeilen 
Foto: Manuela Kjeilen
Foto: Manuela Kjeilen
Foto: Michelle Ljungh Jenssen
Foto: Amanda Jensen
Foto: Amanda Jensen
Foto: Amanda Jensen 
Foto: Amanda Jensen
Foto: Amanda Jensen
Foto: Amanda Jensen 
Foto: Amanda Jensen 
Foto: Amanda Jensen 
Foto: Amanda Jensen
Foto: Amanda Jensen
Och så två porträttbilder:

Foto: Manuela Kjeilen
Foto: Manuela Kjeilen
Stort tack till svärmor Manuela och till min vän Amanda för alla vackra bilder! Och tack till Michelle som verkar vara den enda som fick till en bra bild av oss och våra tärnor/marskalkar, haha. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar