torsdag 8 maj 2014

Här kommer lilla Ludde

Förra sommaren gick världens bästa vovve bort. Ända sedan dess har det gång på gång kommit på tal att mina föräldrar skulle skaffa sig en ny men de har inte riktigt fastnat för någon. Så i morse hörde jag av mig på en annons med labradoodlevalpar (labrador och pudel) som fanns utanför Jönköping och drog med mamma dit. Vi fastnade för en av de små liven och om två veckor kommer han flytta hem till mina föräldrar. Just nu heter han Nisse men vi tyckte inte det var ett så passande namn. Troligen blir det en liten Ludde istället, dvs om inte pappa bestämmer sig för ett helt annat namn ;) Supersöt är han i vilket fall. Jag menar, titta bara:

 
Hittade även ett par bilder från när vi hämtade Bamse. Det var ett tag sedan det här! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar