tisdag 3 juni 2014

Härligt att vakna febrig och förkyld

Knappt sovit inatt. Bara legat och frusit och när jag vakna var jag istället jättevarm. Och så har det varit hela fm. Dessutom är jag förkyld och alldeles uppsvälld i halsen. Hmpf ... Hävt i mig förkylningsmedicin och alvedon nu så hoppas det tar död på bakterierna.

Men men, inte helt fel ändå att ligga nedbäddad i soffan med en spinnande katt i knäet och romantiska filmer på plattan. Nu tänkte jag dock övergå till att lyssna lite på ljudboken jag lyssnar på just nu, nämligen Kampen om järntronen av George R. R. Martin. Och på tal om honom så blev jag fruktansvärt sur efter gårdagens avsnitt. Jag menar, dör Tyrion finns det ju ingen intressant karaktär kvar i den där serien. Är så trött på alla andra ^^

Nåja. Nu ska jag fokusera på att bli frisk. Ha det fint!


2 kommentarer: