fredag 13 juni 2014

Tvåan är hos testläsarna!!

Sådär ja, nu är det äntligen iväg. Jag lyckades bli färdig med det där kapitlet tillslut (tydligen var knepet att sitta med block och penna på biblioteket med en telefon som dött pga att batteriet är kasst. No internet = a very productive writer ;)) och i natt kunde jag sända iväg manuset till mina testläsare. Ska bli så kul att få höra vad de tycker om del två i serien. Hoppas verkligen att de inte blir besvikna. Men de är de första som läser manuset så jag misstänker att de kommer hitta en hel del fel, vilket förstås bara är bra för då har jag lite att redigera efter senare.

Känner mig ändå inte lika nervös den här gången som jag gjorde när jag sände iväg den första boken. Jag tror jag har börjat vänja mig lite nu. Vänja mig vid att våga visa upp mina små skapelser och få höra vad folk tycker om dem. Och tur är väl det för det skulle bli väldigt svårt att bli författare annars. ;)

Nu är jag helt fruktansvärt trött och ska krypa till sängs. Har en massa planerat imorgon. Nattinatti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar