lördag 5 juli 2014

Min "att läsa hylla"

Idag tog jag mig friheten att samla ihop alla de böcker jag vill läsa härnäst på en och samma plats. Det är långt ifrån alla mina olästa böcker men det är i alla fall dem jag vill ge mig på först. Har satt som mål att läsa ut dem innan årets bokmässa (eftersom jag troligen lär komma hem med en hel del nya då) men vi får väl se om jag lyckas ;)

Här har vi dem i alla fall:


  • Förskalv, Efterskalv - Sylvia Day
  • Monster - Frank E. Peretti
  • Angel i Chains - Nellie C. Lind
  • På flykt från andra världskrigets fasa - Kim M. Kimselius
  • Döda flickors dans - Rachel Caine 
  • De vassa tändernas skog - Carrie Ryan 
  • The Carrie Diaries - Candace Bushnell
  • Matchad - Ally Condie 
  • Ögat över månskäran - Libba Bray
  • Mer än ögat ser - Melissa Marr
  • Nattens begär - Sherrilyn Kenyon
  • Det är så logiskt, alla fattar utom du - Lisa Bjärbo
  • Frost. - Maggie Stiefvater 

2 kommentarer:

  1. Så borde jag också göra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tyckte det var rätt smidigt! Nu är det bara att se till att hålla sig till den hyllan också, så de blir utlästa ;)

      Radera