måndag 25 augusti 2014

Då var jag här igen

Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen. Har lite fullt upp. Skulle ha beställt en ny provbok i fredags men av någon anledning passade inte omslaget när jag laddade upp det på Publits hemsida, även om alla mått stämmer och jag lagt till utfall såsom de beskrivit på hemsidan. Som tur är så har Publit en väldigt hjälpsam support så förhoppningsvis får jag iväg det i kväll efter jobbet. Sen försöker jag komma på vad jag ska prata om på releasefesten. Tanken är att jag ska hålla ett kort litet "föredrag" om någonting. Problemet är att jag inte vet vad jag kan säga utan att spoila för boken. Kanske kan jag prata lite om världen, hur jag kom på den osv. Eller så kan jag ju läsa en scen ur boken och sedan prata om den.

Har ni några andra förslag?

Annars så har jag börjat fundera på ändringar till tvåan i serien samt börjat tänka mer och mer på den fristående boken jag skriver. Ska bli så kul när den här är ute och jag kan gå vidare till nästa projekt!! :)

Nu måste jag springa till bussen. Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar