lördag 30 augusti 2014

Kom ljuva september!

Jag brukar avsky september. Jag menar, det är ju en otroligt tråkig månad. Sommaren är slut och allt börjar bli mörkt. Men i år tror jag faktiskt september kommer bli riktigt bra!

- 20/9 är det boksläpp (äntligen!!) och boken kommer då att gå att köpa både via förlagets hemsida samt andra nätbokhandlar.
- 20/9 har jag även releasefest på Huskvarna bibliotek. 12.00. Det bjuds på lite bubbel, signering och bokprat. Kika gärna förbi!
- 25-28 är det bokmässa i Göteborg och då kommer ett antal ex av min bok finnas tillgängliga för försäljning i egenutgivarnas monter: A:03:50!
- Fredagen den 26 kommer jag själv att åka till bokmässan. Tänkte inte shoppa lika mycket som förra året (har ju knappt hunnit läsa hälften av böckerna jag köpte, suck ^^), men tror det blir superkul ändå.
- Plus att jag ska börja redigeringen av del två i Mellody Looh serien.

Kan det bli mycket bättre?! Åh.. Någon gång i kommande vecka får jag hem den nya provboken också. Hoppas verkligen den ser bra ut nu så den är redo att tryckas sen.

Ikväll har jag filmkväll, för mig själv, eftersom Daniel är iväg med sina kompisar. Har hittills sett Iron Man 3, Underworld och Elysium. Hinner utan problem en till innan det är dags att sova, men frågan är vilken.. Överväger att se Abraham Lincoln - Vampire Salyer men jag har för mig att den var lite sådär. Viaplay har inte direkt världens bästa utbud av filmer om man ska säga så.

Nåja. Hoppas ni ser fram emot september lika mycket som jag gör! :D
Ha en fin lördagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar