onsdag 13 augusti 2014

Superstressad men glad ändå

Fick glada nyheter nu på morgonen. Igår var vi nämligen och tittade på en lägenhet som ligger lite mer centralt i Huskvarna med bättre bussförbindelser och allt det där. Idag pratade jag med hyresvärden och vi ska skriva kontrakt ikväll! Tjoho!! Så 1 November flyttar vi in i en superfin 3:a. Enda minuset var att det inte fanns ett badkar där .... Men men, det får väl gå ändå, haha ;)

Annars så ska jag fota nya omslag till böckerna idag. Är egentligen hur nöjd som helst med de jag har nu men pga att jag för snart två år sedan inte hade en enda tanke på att man skulle skriva kontrakt med modellen och fotografen så kan jag inte använda dem. Fick tillbaka kontraktet från fotografen igår men fortfarande inte fått något från modellen så nu känner jag inte att jag kan vänta längre, utan får istället ta nya. Det blir Amanda Jensen som kommer få stå modell samt hjälpa mig fota. Tror det kommer bli jättebra bilder! Vi får dock fejka en fotostudio genom att sätta upp ett svart lakan i mitt vardagsrum och fota mot. Man tager vad man haver så att säga.

Är 5 veckor tills boken släpps. Och bara 4 veckor till jag måste beställa böckerna för att de ska hinna komma till releasefesten. Hade haft lite mer tid på mig om jag inte haft den där festen, men strunt samma. Nu blir det som det blir! Hoppas bara jag hinner ... ^^ Låg sjuk hela dagen i måndags så då fick jag inte mycket gjort. Igår blev det inte mycket gjort heller. Men kartorna är i alla fall helt färdiga nu. Så länge som jag inte får för mig att lägga till något mer men det får jag bara inte göra nu.

Nähä, nu frukost och redigera lite innan Amanda kommer. Ha en fin onsdag!

Har ingen passande bild direkt, så ni får ett skrivtips ;) 


1 kommentar:

  1. Vad tufft att fota omslaget själv! Jag ser fram emot att se det när det är klart!

    SvaraRadera