måndag 4 augusti 2014

Två uppföljare att se fram till

I september kommer det som jag nämnde i förra inlägget en del böcker jag vill läsa. Bland annat släpps då två uppföljare som jag är väldigt spänd på. Det är Caroline Hurtig bok "Månfolkets land" som är uppföljaren till "Ödesgudinnans val" som jag läste för ett tag sedan. Andra delen i "Själarnas Öden". Ska bli kul att läsa fortsättningen!
Den andra heter "Skogsblod" och är uppföljaren till "Eldbunden" som är skriven av Ylva Lee Lindell. Ska också bli väldigt spännande att läsa eftersom jag gillade den första delen. :)

Vilka böcker längtar ni efter i höst? (säg min, haha!) 




2 kommentarer:

  1. Klart jag ser framemot att läsa din ;-) Ska bli spännande och få själva boken i handen.

    SvaraRadera
  2. Oooh Skogsblod kommer bli så spännande *helt lyrisk* :)

    SvaraRadera