fredag 1 augusti 2014

Veckan som gått

Jahaja, det är lite dåligt med inlägg här just nu. Jag har börjat skriva inlägg nästan varje dag men de blir aldrig färdiga, så vi får väl se om det här blir det ;) 

Jag är snart färdig med att gå igenom min korrektörs kommentarer. Skulle egentligen ha blivit färdig idag var tanken men det slutade med att jag storstädade lägenheten plus flyttade in mitt kontor till sovrummet istället. Så nu har jag mycket mer plats! Och vårt vardagsrum känns helt tomt, haha ^^ Men tänkte redigera resten imorgon så jag blir färdig med det innan jag börjar jobba igen. Har varit "ledig" den här veckan så jag har kunnat fokusera ganska mycket på boken och förlaget vilket har varit skönt. Ta igen lite. Behövs nu när det snart är boksläpp också! 

Igår var vi iväg i stugan utanför Oskarshamn. Känns som om det var jättelänge sedan jag var där sist, men allt såg ut som vanligt. Var första gången Ludde var med ner och han var lite skeptisk till det hela men han vänjer ju sig :) 

Tja. Vad ska man mer säga? Jag vet inte riktigt. Tror jag ska redigera lite nu istället eftersom Daniel ändå spelar fifa ;) Ha det fint!


Var på Huskvarnas bibliotek tidigare i veckan och pratade med dem om att ha mitt releaseparty där. Var först lite tveksam - som ni såg i inlägget igår - men nu har det mesta rätt ut sig. Så jag tror det kan bli kul! :)



Det är en regnbåge där, även om den knappt syns ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar