torsdag 25 september 2014

Bokmässan är igång!

Jag känner mig som en zombie idag. Vet inte vad det är med mig men jag är bara så sjukt trött!! Men blev ändå superglad när fina Pia skickade bilden nedan med texten "Titta var jag äääär"! Nu finns alltså boken uppställd i monter A03:50 i sällskap av bland annat Carolines och Astrids fina böcker. Känns hur bra som helst! Mycket bättre sällskap än så kunde den ju ändå inte få ;) 

Åh, jag längtar så efter att få åka dit imorgon. Men i år får jag verkligen inte köpa så många böcker ... Men vi får väl se hur det går med den saken x)

Pias bild. Visst är den fin där i hyllan? Kommer kännas lustigt att se den där imorgon!

Snodde den här bilden från Caroline (hoppas det var okej :)). Här ser ni alltså en del av de böcker som finns i montern. Missa absolut inte den!!


4 kommentarer:

  1. Vad gullig du är ☺ var riktigt roligt att plocka upp din bok igår!
    Bra jobbat och grymt duktig är du!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Känns helt magiskt hela grejen, haha :)
      Vi ses på lördag!
      Kram

      Radera
  2. hahaha jag sa också till mig själv att inte köpa för många böcker, men så kom jag hem med 9 stycken i alla fall :D Jag kommer förbi din monter igen på lördag och säger hej!! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, nä det är väl oftast så. Förra året köpte jag hur många som helst men de flesta har inte blivit lästa så i år tänkte jag att jag verkligen BARA får köpa böcker jag vet att jag kommer läsa, men ja ... det lär gå sådär ;)
      Är troligen inte i montern så mycket men hör av dig när du är på mässan så kan vi mötas där i krokarna :D

      Radera