lördag 20 september 2014

Då var boken släppt!

Då var alltså releasen över. Förstår det inte riktigt än, det hela känns fortfarande overkligt! Men det blev en väldigt lyckad dag och helt klart över förväntan. Allt gick precis som det skulle och jag känner mig väldigt nöjd! Dessutom fick jag alla böcker sålda (de 3 ex som inte blev sålda är bokade så jag ser på dem som sålda de också, haha).

Vi (jag, mamma, Daniel och Eva) var på bibblan en halvtimme innan och började sätta upp bord, stolar och förfriskningar. Vid 12 började vi med mingel, som mer eller mindre bara bestod av att alla satt med sina telefoner och postade bilder på instagram, twitter och facebook :P Sen körde vi igång med Evas lilla frågestund. Tänkte att jag eventuellt kunde lägga ut frågorna med lite svar sen (ni kan ju kommentera om ni tycker det skulle vara intressant). Och därefter var det dags för mitt lilla föredrag om Lavida. Tror det hela gick bra. Ingen somnade i alla fall! Sen avslutade vi med försäljning och signering.

Nästa evenemang på listan är Bokmässan i Göteborg där det som sagt kommer finnas 10 exemplar av boken till försäljning i Egenutgivarnas monter. Är det någon som är där på fredagen eller söndagen och vill ses en sväng får ni gärna höra av er! :)


Ser även ut som om jag kommer att närvara på The Scandinavian Sci-Fi, game & film convention 29-30 november i Stockholm. Tanken är att jag ska dela monter med ett gäng andra fantasyförfattare. Tror det blir kommer bli superkul! Hojta gärna till om ni ska dit!

Lite bilder kan jag ju bjuda på också: 












4 kommentarer:

  1. Grattis till boksläppet Gabriella! Så glad för din skull :D Tänkte att jag skulle försöka få tag på boken på bokmässan och går inte det vägen så beställer jag den när jag kommer hem därifrån. Ska bli så spännande att äntligen få läsa den! Och jag tycker definitivt att du ska lägga upp frågorna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Så roligt att du vill läsa den!! :D Du får säga till sen om du skriver en recension på din blogg så jag kan kika in och läsa :)

      Radera
  2. Åh vad roligt! Ångrar nu att jag inte haft release. :-P Haha kanske när tredje delen kommer ut. :-)
    Kul att du ska med till Stockholm förresten! :-D

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja, aldrig för sent att ha en release ju :D Jajamen, tror det blir riktigt kul!! :)

      Kram!

      Radera