lördag 27 september 2014

Idag är det en vecka sen ...

... boken släpptes. Jag har hittills sålt 12 böcker via nätet och 12 stycken fysiskt plus de exemplar som sålts på bokmässan igår och i förrgår. Känns inte helt fy skam måste jag säga för att vara första veckan och en helt okänd författare/bok :)

Såg igår innan jag åkte att det fortfarande finns några exemplar kvar på bokmässan i monter A03:50 så kika gärna in där och köp den och tipsa alla era fantasyintresserade vänner! ;)

Jag var ju på mässan igår som sagt. Köpte faktiskt inte så mycket. 3 böcker till mig själv, 1 bok som pappa ska få i julklapp och sen lite annat smått och gott som inte var böcker. Daniel tyckte det var lustigt när jag kom hem och visade upp en plåtskylt jag ska ha på kontoret och två fina små brickor "Var det inte en bokmässa du var på?". "Joo, men det finns annat också!"'

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska ha. En eller två böcker till får det bli men jag kände inte att jag hittade lika mycket skoj i år som jag gjorde förra året. Kanske bara för att jag är inställd på att inte handla för mycket. Men någon mer plåtskylt lär det bli också. Älskar sånt!

Book-haul eller "nytt i bokhyllan" som jag hellre skriver får ni i morgon tänkte jag. Idag drar jag även med mig kameran så jag kan ta lite snygga bilder.

Önskar er en finfin dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar