måndag 15 september 2014

Nu är den här, min vackra lilla bok!

Idag kom paketet. Jag sprang ut och mötte postbilen (eftersom ingen någonsin kan förstå att vår ingång är från utsidan av huset utan går och knackar på dörren till tvättstugan eller cykelförrådet och sedan åker för att ingen är hemma ... suck ^^) när den kom och skakade när jag bar in paketet. Hur kan jag känna likadant även efter två provböcker? Borde inte den där första nervösa känslan ha runnit av nu? Kanske kommer jag känna likadant varje gång.

Nåja. Boken såg bra ut den här gången, inte perfekt men tillräckligt bra för att jag skulle bli glad av att se den. Omslaget är inte så skarpt som jag kunde önska men jag tror inte det är något som någon annan kommer att anmärka på nu i alla fall! Så det första jag gjorde var att packa ner 2 böcker till BTJ, 1 bok till Bokrondellen och 1 recensionsex som jag nu har sänt iväg. Känns rätt otroligt! Har även skickat ett annat recensionsex direkt från tryckeriet. Ska bli spännande att se vad de tycker om boken sen när de läst den!

Så ja, nu står den där ovanpå mitt skrivbord där den hör hemma. Men jag måste säga att den ser rätt ensam ut ... Tänk när det står flera stycken där?! (ja, jag är lite dålig på att vara nöjd och leva i nuet, haha)

På lördag kör vi release som ni nog vet vid det här laget. Jag är sååå taggad!




2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt! Vilken känsla det måste vara att äntligen få hålla i sin egen bok! :D

    SvaraRadera