söndag 28 september 2014

Nytt i bokhyllan!

Bokmässan fortsätter även idag men för mig får det nog räcka nu. Nästa år tänkte jag försöka åka på torsdagen eller tidigt på fredagen (då det främst är för branschen, men jag tycker ju att jag tillhör branschen nu. Eller?) så man slipper kaoset.

Det blev några böcker trots allt, men jag köpte faktiskt bara 3. De resterande 4 är recensionsexemplar från förlaget Mörkersdottir. 3 av dem skickade förläggaren Frida med mig idag och 1 av dem fick jag hem med posten direkt från författaren Ylva. Så nu kommer det en hel del recensioner därifrån framöver :)

Det här är då bokhögarna:

Recensionsexen: 



Egenköpt:


En glad tjej utanför mässan med 3 av recensionsexemplaren:


2 kommentarer:

  1. uhh... boka skogsblod ser spennende ut.. er det fantasy? hva handler den om :)
    er det en svensk forfatter? utrolig fint cover.. liker fargen :)

    kos deg masse med bøkene.. litt å velge i nå :)
    Håper det gikk bra på bokmessa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skogsblod är andra delen i Ylva Lee Lindells serie. Första delen heter Eldbunden och den var riktigt bra :) Hon är svensk, utgiven via mörkersdottir! Håller med, riktigt fint omslag :)

      Ja, jag vet knappt vart jag ska börja, haha. Så mycket bra på en gång!

      Radera