onsdag 1 oktober 2014

Abstinens

Kan inte alla serier bara sätta igång nu? Jag har sådan abstinens. De senaste dagarna har jag tittat på gamla avsnitt av en massa serier bara för att försöka stilla begäret men det funkar liksom inte riktigt. Once upon a time har ju satt igång igen i alla fall och likaså många komediserier som jag följer men väntar fortfarande på mina älskade vampyrserier (även om jag inte har särskilt stora förhoppningar på de här säsongerna. Är rädd att TVD kommer verka utdraget, men hoppas på det bästa!). Vampire Diaries sätter som tur är igång nu i veckan men Originals tror jag inte startar förrän nästa vecka. Men men, har jag överlevt hela sommaren utan dem borde jag väl klara mig några dagar till.. Eller?

Någon mer som längtar efter dessa serier eller kanske efter någon helt annan?


4 kommentarer:

  1. Lider själv av "the walking dead" abstinens!! :-S

    SvaraRadera
    Svar
    1. hua, den serien har jag inte vågat titta på. Avskyr zombies, haha x) Jag som klarar nästan allt annat hemskt men nä inte zombies :P

      Radera
  2. Längtar efter The Originals med än TVD ska erkännas. Men ser på alldeles för många serier, lite skönt att alla inte börjar på en gång utan sätter igång lite pö om pö,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste också säga att jag gör det, längtar mer efter Originals alltså. Tror det är just för att TVD känns lite utdraget nu. Men hoppas att båda håller måttet ändå :)

      Radera