fredag 24 oktober 2014

Bokbloggsjerka 24-27 oktober

Fredag igen!! Veckans fråga i jerkan var enkel: vilken bok/vilka böcker håller du på att läsa just nu?

Jag har inte haft så mycket tid till att läsa på sistone. Först var jag sjuk och då orkade jag inget annat än att sova och sen har jag jobbat en del heldagar samt packat inför flytten. Så jag är fortfarande inte helt färdig med Eva Holmquists Kedjor känns bara när du rör dig men ska se till att läsa ut den nu i helgen (är ju trots allt en rätt så kort bok så jag tycker att jag borde vara färdig med den egentligen, haha). Sen har jag även påbörjat ett av recensionsexemplaren från Mörkersdottir, nämligen Skogsblod av Ylva Lee Lindell. Inte kommit så långt i den ännu men ser verkligen fram emot att få sätta mig ner och läsa den. Det är del två i hennes serie och här kan ni läsa mina tankar om del ett.

Så ja, det är vad jag läser just nu. Önskar er en finfin fredag!! :)


16 kommentarer:

  1. Inga böcker jag känner igen det där men känner igen känslan att jag "borde" ha läst mer. Vilket egentligen är en dum känsla för det är ju bara jag själv som skapar den.

    SvaraRadera
  2. Vilken otäck framsida på Skogsblod med den anorektiska axeln!

    SvaraRadera
  3. Inte så bekant med dessa böcker, men fina framsidor

    SvaraRadera
  4. Känner inte till någon av dessa böcker.

    SvaraRadera
  5. Okända böcker för mig. Hoppas du får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Åhh, så vackra omslag. Blev sugen att läsa dem bara för det! :)

    SvaraRadera
  7. Känner inte till någon av dessa.

    SvaraRadera
  8. Har också en ganska låg lästakt nu, eftersom jag skriver på heltid.

    SvaraRadera
  9. Skogsblood är en del av en serie va? :)

    SvaraRadera
  10. Inget jag känner till, men tack för tipsen.

    SvaraRadera
  11. Okända böcker här, men väldigt tilltalande och vackra omslag!

    SvaraRadera
  12. Fascinerande titel den där med kedjorna!

    SvaraRadera
  13. Jag känner inte till någon av dem, nu blev jag nyfiken!

    SvaraRadera