fredag 31 oktober 2014

Flytt och nya visitkort!!

Vi håller just nu på att flytta. Inte så långt men till en större lägenhet lite mer centralt i Huskvarna med bättre bussförbindelser för mig som inte har bil/körkort. Så igår fick jag nycklarna så jag och mamma började köra ner lite grejer. Dessutom kom Mio med vår nya soffa. Tror det blir bra det här även om jag är fruktansvärt less på att flytta nu, haha. Nästan så man inte vill packa upp alla saker ifall att vi skulle få för oss att flytta igen ^^

Men men, det första som hände när vi var nere vid lägenheten var att brevbäraren kom. "Du måste vara ny här", sa hon och började plocka bland posten. "Kan det vara Gabriella kanske?" Med sig hade hon en avi för min kortläsare som jag beställt samt ett litet sött paket med mina fina nya visitkort i. Rätt kul att få post samma dag som man flyttar in ;) Riktigt nöjd med visitkorten också. De blir roliga att sprida!! 

Nu ska jag packa det som är kvar så att jag och mamma kan köra ner med det senare. Imorgon kommer mannens familj och hjälper oss flytta alla möbler. Sen ska det bara storstädas i den gamla lägenheten på söndag. Blir en lång helg, haha ^^

Ha det fint!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar