måndag 13 oktober 2014

Hemmakontoret/Sängkontoret

Tänkte bara slänga in en snabb bild på hur det ser ut idag när jag jobbar. Har mycket på min to-do-list idag och imorgon men jag tycker ändå jag har hunnit vara rätt produktiv hittills! Nu ska jag i vilket fall sätta mig ner och läsa igenom del två. Det är mycket jobb kvar, men den är i alla fall på gång. Jobbar från sängen idag eftersom mitt skrivbord inte kändes tillräckligt stort och jag helst bara vill kunna slänga papper och post-it lappar omkring mig i det här stadiet, haha ;) 

Gillar måndagar som denna! 


2 kommentarer:

  1. Vad härlig att jobba från sängen, det vill jag också göra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är rätt skönt, så länge som man lyckas få något gjort! Igår fick jag det, idag går det trögare x)

      Radera