torsdag 23 oktober 2014

I better take a nap...

Jag har varit ledig idag och planen var att jag skulle packa inför vår flytt. Och ja ... Dagen började med att jag mådde dåligt så jag blev liggande ett bra tag, sen när jag väl kom upp och insåg hur mycket det var jag skulle få gjort idag så kände jag mest som på bilden nedan, haha. Så det blev inte mycket packat idag.. Nu måste jag verkligen sätta fart snart, för om en vecka flyttar vi. Tänk vad mycket enklare det hade varit om man hade kunnat flytta alla möbler med allt i istället ;)

Nåja, jag har i alla fall gjort något vettigt genom att uppdatera min hemsida med en ny header och lite ny info. Funderar även på att lägga upp kartorna som finns i boken på hemsidan, men jag är tveksam. Kanske ska det bara vara något man får ta del av om man faktiskt köper boken? Vad tycker ni? Kika gärna in och säg vad ni tycker i alla fall: Poopuuforlag.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar