fredag 3 oktober 2014

Känslor efter TVD S06E01

Jag brukar normalt sätt göra de här inläggen på Tumblr. Men tänkte att jag likaväl kan lägga upp det här den här gången istället. Så här kommer mina känslor efter första avsnittet i den nya säsongen av The Vampire Diaries.

OBS: Inlägget innehåller förstås spoilers för er som inte sett avsnittet!!

När jag äntligen skulle sätta mig ner och titta på det:



När Elena verkar totalt oberörd över att Damon och Bonnie dog för 4 månader sedan:


Scenerna/historien om hur Matt och Jeremy lever nu: 


Se Caroline slita för att verkligen hitta ett sätt att komma hem igen:


Se de andra som bara vill klara sig på egen hand och vägrar hjälpa till: 


När Stefan säger att han har gett upp om att få tillbaka Damon och gått vidare:


Att Elena tar droger för att få se Damon: 


Att se Damon i allmänhet:


Så fort Live och hennes bror dök upp på skärmen:


När Elena sa hejdå till Damon: 


När Elena ber Alaric ta bort hennes minnen av Damon:



Och slutligen: när Damon och Bonnie sitter i sin lilla stuga och äter frukost:



Kan väl summera med dessa två: 



Hur kände ni efter avsnittet? 

2 kommentarer:

  1. Ungefär exakt lika dant skulle jag säga :) Men jag är inte så trött på tvillingarna än.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte vad det är med tvillingarna som jag inte riktigt orkar med men de känns liksom lite onödiga. Men kanske ändras snart, får hoppas det :)

      Radera