lördag 11 oktober 2014

Karaktärerna får liv - Mellody/Erika

I min nya kategori "Karaktärerna får liv" tänkte jag samla bilder på hur jag tänker mig karaktärerna i Mellody Looh - Födelsemärket. Kommentera gärna om ni håller med eller om ni har en helt annan uppfattning!

Vi startar med Mellody/Erika. Min kära huvudperson. När jag började skriva Födelsemärket hade jag en klar bild av hur Mellody ser ut men jag hade aldrig tänkt på någon speciell skådespelare som hade kunnat spela henne eller vara henne. Så när jag beslutade mig för att göra det här inlägget satt jag och googlade i säkert två timmar för att hitta någon. Precis när jag var på väg att ge upp hittade jag henne. Eller tja, på ett ungefär. Alexandra Daddario! Fast med svart hår då förstås.

Håller ni med, eller ser ni henne på ett helt annat sätt? Vore spännande att veta! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar