tisdag 4 november 2014

10 000 blev bara 7 000.

Dagen igår blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Planen var att sitta på biblioteket hela dagen och se till att nå 10 000 ord men istället blev jag tvungen att städa lägenheten på nytt då den inte blev godkänd av de nya hyresgästerna så hela dagen gick åt till det. Skrev 1 000 ord sen på kvällen och kom därför upp i 7 000 ord, vilket väl inte heller är fy skam men det kändes ändå extremt tråkigt när jag hade planerat att nå längre. Men men.. Idag ska jag jobba så jag vet inte om det blir så mycket skrivet men kanske några ord ikväll. Men imorgon och på torsdag är jag ledig så då ska jag försöka klämma ut så många ord som det bara är möjligt. Det. Ska. Gå. Så är det bara.

Har förövrigt lagt till en "word count" i sidebaren här på bloggen om det är några som vill följa hur många ord jag skrivit, utan att kika in på NaNoWriMo's hemsida.

Så, hur går det för er andra? Ligger ni i fas?


1 kommentar:

  1. Nej, jag ligger tyvärr inte i fas. Har skrivit 4000 ord på fyra dagar, något jag iof är ganska nöjd med mtp att jag jobbar heltid, redigerar ett annan manus och planerar ett tredje! :)

    SvaraRadera