onsdag 12 november 2014

Bloggplaner inför december

Som några av er säkert vet så hade jag en julkalender på bloggen förra året. Och det tänkte jag såklart ha även i år! Planen är att jag ska lotta ut 4 stycken bokpaket med 3-4 böcker i varje under december månad. Där kommer jag blanda böcker från både stora och små förlag samt egenutgivare. Temat är samma som förra året: fantasy och jag tänkte försöka dela upp böckerna så att något paket lutar mer åt paranormal romance, något åt science fiction, något åt high fantasy och så vidare. Men detta beror förstås lite på vilka förlag som nappar. Än så länge har jag pratat med bland annat Modernista, Undrentide och Ordspira som kommer bidra med några böcker. Och självklart kommer även Poopuu förlag finnas med på ett hörn, hehe ;)

Så är ni sugna på att vinna lite böcker i julklapp: håll utkik här i december!

Utöver detta tänkte jag även delta i Sofies julbloggstafett. Det är som en vandrande julkalender kan man väl säga och varje dag är det en ny bloggare som gör ett inlägg. En kul grej tycker jag och ett bra sätt att upptäcka nya intressanta bloggar. Förra året hittade jag en hel del så hoppas göra det i år också!

Så ja, det är väl mina bloggplaner inför julen. Vad tror ni om detta? Låter det bra? :D


2 kommentarer:

  1. Varför hittade jag inte in till din blogg förrän nu? Här ska följas på Bloglovin! :)
    Kul med julkalender, räkna med mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja du, det är svårt att hitta i blogg-djungeln tycker jag! ;) Men kul att du hittade hit och att du vill vara med i julkalendern! :)

      Radera