måndag 10 november 2014

Bokbloggsjerka 7-10 november

Kom på idag att det ju faktiskt precis varit helg och bokbloggsjerka igen. Så jag tar väl och svarar på den lite såhär i sista minuten, haha. Helgens fråga var: Det börjar lacka mot jul. Hur ser din önskelista ut just nu?

Jag vet inte om det ska vara fokus på just bokrelaterade saker på önskelistan? Men jag kör på det helt enkelt. Min önskelista är faktiskt ganska kort i år. Jag har knappt kommit på något jag önskar mig.. Men några småsaker finns i alla fall :)

- En författarmugg. Har hittat några på bland annat den här sidan: Zazzle.se. En sådan hade varit skoj att få eller något annat som kan piffa upp mitt lilla kontor.

- "En god fiende, bok 1" av Joe Abercrombie var en bok jag önskade mig förra året och faktiskt inte har köpt ännu, så den vore kul att få.

- Såg ett Hobbit-halsband på Guldfynd för ett tag sen som också hade varit superkul att få. En nördig liten detalj!

- Och sen önskar jag förstås att så många som möjligt köper min bok nu till jul, haha. Det är väl allt en författare önskar sig ;)

Vad finns på er önskelista?


5 kommentarer:

  1. En författarmugg skulle inte vara så dumt att ha!

    SvaraRadera
  2. Jag har frånsagt mig julklappar sen flera år tillbaka, men köper gärna böcker till mig själv... Kanske din!

    SvaraRadera
  3. Lite tidigt att tänka på julklappar tycker jag, men kul önskningar.

    SvaraRadera
  4. Jag ska kolla in författarmuggarna. Vad har du skrivit för bok?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, gör det, de är superfina tycker jag!
      Jag har skrivit en fantasybok för unga vuxna :) Du kan läsa mer om den på http://www.poopuuforlag.se :)

      Radera