torsdag 27 november 2014

Julkalenderbloggstafett 2014

I december kommer jag som sagt att delta i Sofies bloggstafett. Schemat för kalendern är inte hundra procent färdigt ännu men jag tänkte att jag i alla fall publicerar det som är klart så ni vet vart ni ska titta in under december. Årets tema är "En riktigt bra ungdomsbok jag läst 2014" och går kort och gott ut på att vi som är med i stafetten ska skriva om en riktigt bra ungdomsbok vi läst i år. Finns fortfarande några platser kvar i stafetten om ni vill vara med tror jag, så kika in hos Sofie i så fall! :)

Här kommer schemat för december, så som det ser ut än så länge. Klicka på namnen för att komma till respektive blogg!

1.      Sofies bokblogg     

2.      Cecilia

3.      Elisabeth Dahlkvist

4.      
Maja Kron

6.      Gabriella (wiiie, min tur!!)

7.      2 advent på Sofies bokblogg        

8.      Laura

9.      Nathalie

10.  Elina

11.  Maria

12.  Anna

13.  Helena

15.  Ulrica

16.  Matilda (gästbloggar hos Sofie)

17.  Linda

18.  Velma

19.  Agnes

20.  Carola

22.   Beate

23.   
24.  Alla på Sofies bokblogg            Enkät: vad läser du i jul?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar