söndag 9 november 2014

Nanowrimo uppdatering

Såhär på kvällen lyckades jag nå dagens mål. Skönt! Imorgon hoppas jag kunna nå upp till 20 000 och kanske lite därtill. Vore så skönt! Verkar ju som om andra kan skriva 10 000 ord på en enda dag så det känns som om jag borde kunna göra det också, haha ;) Men jag fokuserar lite för mycket på att det jag skriver ska vara bra tror jag. Det är väl egentligen det sista man ska tänka på såhär i nano-tider men jag vill inte behöva redigera bort nästan hela manuset sen för att det är dåligt (fast risken finns ju att jag kommer göra det ändå, haha)

Nåja. Det går framåt i alla fall och det är ju det som är huvudsaken. Dock har Mellody börjat pocka på uppmärksamhet igen. Hon tycker jag ska återgå till henne och fortsätta redigera. Men hon får faktiskt se till att vänta till december.. Har inte tid med henne just nu. Tyvärr är hon lite för envis ^^

Hur går det för er andra? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar