onsdag 5 november 2014

Photoshoot omslag del 3

Sista inlägget om detta nu då. Och nu har vi kommit till det omslaget jag faktiskt har idag! Det var ju nämligen så att det inte var det smidigaste att skriva kontrakt med modellerna och fotografen ett helt år efter fotograferingen av de gamla omslagen. Flera kontrakt skickades iväg men bara ett kom tillbaka och till slut gav jag upp och valde att fota nya omslag istället, även om det tog emot lite grann. Så då hörde jag av mig till Amanda ännu en gång och frågade om hon kunde tänka sig att ställa upp igen och eftersom hon är så snäll så gjorde hon det. Fick till och med använda hennes kamera så vi fick till bra bilder!

Tänkte visa några bilder, men vågar inte visa allt för många eftersom jag inte helt fastställt vilka som ska få vara på tvåan och trean i serien. Vore surt att visa dem innan böckerna kommer ut ;)







Vi tittade runt lite på Pinterest för att få idéer och då blev det bland annat såhär, haha! 


Och så lite behind the scenes:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar