måndag 22 december 2014

Bättre sent en aldrig - Bokbloggsjerka 19 - 22

Kom just på att det har ju varit helg. Men jag har jobbat så jag har inte riktigt märkt det, mer än att vi har haft fler kunder än vanligt, haha. Så nu lite i sista minuten tänkte jag svara på årets sista jerka!

Snart är det jul och lite välbehövlig vila. Hur ser julen ut? Vad ska ni läsa?

Planen är att jag ska åka till min kära mamma imorgon för att baka julgodis och annat gott. Julafton kommer delas lite grann så jag åker till mina föräldrar på morgonen (eller om de kommer hit) och sen åker jag till mannen och hans föräldrar på kvällen. Eller så tänker vi i alla fall just nu. Men det ändras hela tiden så man vet aldrig, haha! Oavsett så tänker jag äta massor och hoppas att folk blir glada för presenterna jag köpt!
Just nu känns det inte som om det kommer bli mycket tid till läsning (mest för att jag inte lär ta mig tid till det nu juldagarna misstänker jag). Men jag skulle ju gärna vilja läsa ut Skogsblod som jag av någon anledning skjutit på hur länge som helst nu. Sen har jag även lånat hem Svart Passion av Annika Banfield som jag väldigt gärna vill läsa snart. Så de två får nog slåss lite om mitt intresse nu i veckorna.

Vad ska ni själva läsa i jul? Är det någon som ska läsa en riktigt "julig" bok?

3 kommentarer:

  1. Nej, det brukar inte bli så mycket läst när man ska vara social :)

    SvaraRadera
  2. Det brukar ju sällan bli så mycket lästid som jag tror och hoppas på innan julen börjar :)

    SvaraRadera
  3. Låter som att du kommer att få en fin jul. God jul och gott nytt år!

    SvaraRadera