torsdag 18 december 2014

En frågestund!

Nu tänker jag vara en såndär jobbig bloggare och be er ställa frågor. För ett tag sedan nämnde jag ju att jag vill börja köra podcast och tanken är att första avsnittet ska vara en introduktion och då tänkte jag att jag även kan svara på lite frågor, om ni har några.

Så kommentera här i inlägget, på fb-sidan eller släng iväg ett mail till forfattare@poopuuforlag.se så ska jag se till att svara på så många som möjligt i avsnittet. Kan vara frågor om egentligen vad som helst, men med tanke på att programmet ska handla om skrivande så är det ju bra om några i alla fall handlar om just det ;) Är det några som undrar över förlaget och hur det funkar kan ni ju även passa på att fråga om det nu!

Nu ska jag försöka städa lite innan fina Maria kommer hit. Vår lägenhet ser fortfarande ut lite som hej kom och hjälp, haha... x) Ha det fint!!

Bild från SciFiWorld i Stockholm!

2 kommentarer:

  1. Jag har en fråga: hur visste du att det var dags att skicka in manuset till förlag? Kändes det någonsin "färdigt"?

    SvaraRadera
  2. Jag undrar hur mycket tid du lägger på rent skrivande vs tid på att "göra reklam" för din bok? :) Och lite hur mycket du skriver om dagen/i veckan? :)

    SvaraRadera