måndag 8 december 2014

Tidsbrist, lyckorus och redigering

Tiden går så fort och jag hinner inte göra någonting. Eller tja, det känns åtminstone så just nu.. Jag önskar att jag hade kunnat dela på mig själv så en kunde sköta redigering, en kunde läsa, en kunde åka runt på signeringar och marknadsföra, en kunde skriva nya berättelser, en kunde städa och en annan kunde sitta på mitt riktiga jobb för att tjäna pengar, haha ^^ Det hade varit perfekt. Men tyvärr går ju inte det. Väldigt synd! Så jag får väl försöka hinna med det ändå på något vis. Har i alla fall bestämt mig för att inte ta emot mer recensionsex nu på ett väldigt bra tag. Känner tillräckligt stor press att läsa de böcker som redan står i bokhyllan, haha ^^ Någon annan som brukar känna så ibland? Eller är det kanske bara jag som är lustig?

Fick ett rejält lyckorus idag när jag besökte biblioteket och såg min lilla skatt stå där fullt synlig på "Unga Vuxna avdelningen". Som om den vore vilken bok som helst (vilket den förstås är, även om det fortfarande känns overkligt). Det kändes minst sagt fantastiskt!!

Nu tänkte jag läsa lite innan det är dags för sängen. Imorgon ska jag upp alldeles för tidigt för att gå på frukostmöte och sen blir det redigering och testläsning för hela slanten resten av dagen är tanken. Hejhopp! 


2 kommentarer:

  1. Grattis till bokens fina plats! :) Du är inte den enda som tackar nej till recex, ibland blir det bara för stressigt med de som man redan har :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taack! :) Ja, jag känner det med. Plus att jag har flera andra böcker som inte är recex som jag vill få läsa snart så känner att jag behöver prioritera dem lite ;)

      Radera