torsdag 1 januari 2015

Gott nytt år!!

Nu är det alltså 2015. Tänk hur många gånger jag kommer skriva fel när jag ska skriva det på jobbet? Kommer bli 201415 hela tiden x) Nåja. Jag hoppas på att det här ska bli ett bra år och jag har faktiskt skrivit en lista med nyårslöften/mål för 2015, dock har jag beslutat mig för att inte dela dem med någon. Är trots allt rätt personligt. Men ett av målen är att ge ut en bok till och det vet jag ju kommer hända. Nu har jag fått mitt schema för både Januari och Februari och kan då konstatera att det finns rätt mycket tid för redigering och skrivande vilket känns väldigt skönt! Nu gäller det bara att ta sig tiden också :)

Första avsnittet av min podcast "Skrivlust" (jag känner mig inte alls säker på det namnet alltså.. har ni några andra förslag får ni gärna komma med dem, haha) är snart färdigt. Är bara en liten del jag skulle vilja spela in på nytt. Tanken är att det ska komma ut nu i Januari snart kommer ni få svar på era frågor! :)

Ja, med det så vill jag önska er ett riktigt gott nytt år! Nu tänkte jag sätta mig och läsa lite och njuta av att vara ledig. Hoppas ni får en toppendag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar