tisdag 13 januari 2015

Karaktärerna får liv - Rose

I min nya kategori "Karaktärerna får liv" tänkte jag samla bilder på hur jag tänker mig karaktärerna i Mellody Looh - Födelsemärket. Kommentera gärna om ni håller med eller om ni har en helt annan uppfattning!

Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett sånt här inlägg. Men nu har jag fått en del frågor om hur olika karaktärer ser ut och därför tänkte jag att det var dags att fortsätta. Näst på tur är Rose Looh. Jag har haft en väldigt klar bild av henne under hela skrivandets gång men det var faktiskt lite knepigt att hitta någon som passade (framförallt som har svart hår och röda ögon, hehe). Men till slut bestämde jag mig för Ashley Greene. Bortsett från hårfärg och ögonfärg så tycker jag hon ser ut precis så som jag tänker mig Rose. 

Är det såhär ni har föreställt er henne eller finns det någon annan som ni tycker passar bättre?



2 kommentarer:

  1. Det stämmer ganska bra med min egen bild av henne, men jag tänkte att hon hade en lite kortare frisyr :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande att höra att du sett henne med kort hår, i mitt huvud har hon lika långt som på första bilden :)

      Radera