torsdag 1 januari 2015

Mitt 2014

Dags för en tillbakablick på året som gått. Har hänt en hel del det här året! 

Jag och bästa Maria började träna och tänkte bli smala.. Men sen hade vi TVD-maraton med allt för mycket snacks så det gick åt skogen.. ;)

Jag fick en ny bokidé som utspelade sig på en internatskola och bestämde mig då för att bygga skolan i sims. Inte så dumt faktiskt!


Fotade dessa fina tjejer!


Jag tittade på bröllopsbilder och drömde mig bort!

Jag satt på bibblan och jobbade en hel del.

Försökte få till en fin karta med hjälp av två datorer.

Strax efter att jag fått till en så kraschade datorn och jag fick börja om igen.. Kändes sådär ^^


Var på bokmässan Andra Världar!

Tittade på en liten valp som min mamma bestämde sig för att köpa, sötaste plutten!

Och så blev jag fru kjeilen ;)



Med mina fina vänner! <3

Strax därefter gifte sig mina vänner Camilla och Niklas. Finfint bröllop! 

Och så hämtade vi lilla Ludde!!!

Sötnosen!

Sen fick vi småttingar hemma hos oss också. Fluffy fick 4 små sötnosar!


Lille Logan, en av pojkarna. Här var han några veckor och hade öppnat ögonen. Så söt!

Så mysigt när de började krypa runt lite grann.

Åkte till Uppsala med mamma för att hälsa på min kusin och hennes familj!

Jag och mitt söta  kusinbarn <3


Tältade med Daniels norska vänner. De hade med sig ett lite större tält än vi, haha ;)




Tog med oss Ludde ner till sommarstugan. Han tyckte det var spännande och lite otäckt på samma gång ;)

Jag fick till slut till ett kontor inne i sovrummet istället för att ha det mitt i vardagsrummet/köket. 

Jag och älsklingen var på kolmården och hälsade på alla söta djur!


Åkte på deras supermysiga safari!

Och sen fotade jag omslag till Mellody Looh - Födelsemärket i en lite improviserad fotostudio ;)


Och sen kom andra provboken (första hittar jag ingen bild på, haha). Lite suddigt omslag, men ändå så underbart att hålla den i handen!

Och sen fick jag hem böckerna till releasen. Awesome!

Jag satte upp dessa på stan och bjöd in folk till release!

Fluffy njöt av att ungarna fått flytta hemifrån ;)

Jobbade en hel del från sängen. Awesome!

Och så blev det bokrelease. Eva Holmquist hjälpte till och intervjuade mig! Det hela gick över förväntan!



Och strax därefter åkte min fina bok till bokmässan i Göteborg. Även där sålde den riktigt bra. Så nöjd!


Även jag var såklart på mässan och fick med mig en och annan bok hem ;)

Sen flyttade vi!

Första posten till nya stället var mina nya visitkort.

Sen var det dags för NaNoWriMo!



Och jag klarade det!

Sen åkte vi på SciFiWorld i Stockholm där jag ställde ut min bok samt några av Eva Homquists böcker. Superkul!



Stadsbiblioteket i Jönköping tog in min bok och jag blev alldeles rörd av att se den i hyllan!

Sen hjälpte jag till med Evas releaseparty!
Och så blev det juul!

Och nyår!

4 kommentarer: