tisdag 10 februari 2015

Poopuu Förlag kommer finnas på Bokmässan i Göteborg

Nu är det klart att jag och mitt fina förlag kommer att finnas på bokmässan i Göteborg den 24-27 september. Förra året fanns min bok att köpa i Egenutgivarnas monter, vilket fungerade väldigt bra men det var såklart tråkigt att inte själv vara på plats. Så i år har jag valt att stå i en egen monter som jag kommer att dela med bland annat författarna Annah Nozlin och Nellie C. Lind som även de skriver fantasy.

Jag vet inte än vilken monter vi kommer stå i eller vad vårt monterprogram kommer innehålla, men min plan är i alla fall att jag ska ha någon form av tävling där de som besöker mässan kan vinna första delen i min serie, ha releaseparty för min tvåa som kommer att släppas samma helg och även ha lite högläsning i montern alternativt prata om världen eller annat som kan vara intressant att lyssna på! Mer uppdateringar kommer efter hand.

Kom gärna med förslag om det är något ni tycker att vårt monterprogram borde innehålla. Och sen hoppas jag att vi ses där!!



4 kommentarer:

  1. Vad kul! Jag hoppas jag har vägarna förbi bokmässan i år igen, och då blir det ju självklart ett stopp vid din monter (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då hoppas jag att vi ses! :) Så får du köpa med dig tvåan hem med ;) hihi

      Radera
  2. Vad kul. Har aldrig varit på Bokmässan, men hoppas kunna ta mig dit i år.

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas vi ses på bokmässan då jag hoppas att jag ska komma iväg för första gången i år :)

    SvaraRadera