lördag 14 mars 2015

Bokmässan Andra Världar

Jag vet inte om ni minns att jag förra året besökte bokmässan Andra Världar som hölls här i
Bokförlaget Andra Världar är
arrangörerna bakom mässan. 
Jönköping?
I år kommer den att äga rum i Ljungby istället mitt under den årliga Berättarfestivalen den 13 Juni. Först tyckte jag att det var lite trist att den inte skulle vara centralt i Jönköping likt gångna året men så fort jag frågat Eva Holmquist om jag kan få samåka med henne så kändes inte Ljungby så långt bort trots allt. Så jag beslutade mig för att anmäla mig! På evenemangets Facebooksida kan ni se vilka utställare som är anmälda och listan uppdateras allt eftersom anmälningarna kommer in. Måste säga att det är en härlig skara och jag tror att det kommer bli en fantastiskt rolig dag! 

Inträdet är gratis för både utställare och besökare, så passa på att planera in det i kalendern och köp er lite nya böcker lagom till sommaren, eller kom bara dit och häng för att det är kul! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar