onsdag 18 mars 2015

Fröken uppkopplad

Köpte ny telefon idag. Hade inte alls tänkt göra det men då min andra börjat strula något ofattbart den senaste veckan så kände jag att jag bara ville bli av med den. Så gick till Tele2 och frågade om det gick att lägga på en telefon på abonnemanget jag redan hade och det funkade finfint. Så kom därifrån med en Samsung Galaxy A3 som jag tror jag kommer vara riktigt nöjd med. Förutom det fick jag också med en Samsung Gear Fit på köpet. Lite kul grej även om jag aldrig hade fått för mig att köpa en sån om det inte vore för att den följde med telefonen. Så nu får jag alla aviseringar i klockan också och kan till och med svara till viss grad. Alltid uppkopplad, på gott och ont. Snart har jag väl en dator i näthinnan också och lever i datavärlden på heltid ;)

Sitter och funderar på det här med facebookreklam. Varje gång jag postar något på min författarsida får jag förslag om att marknadsföra inlägget och när jag läser om det verkar det faktiskt inte så dumt. Men frågan är hur mycket det egentligen ger. Jag vet ju själv hur jag ignorerar facebookreklamen. Har nog hänt max två-tre gånger att jag faktiskt hajat till och klickat in på något. Men vem vet, det vore kanske värt att prova. Man kan trots allt anpassa det väldigt mycket såsom att välja ålder, kön och intressen på sin målgrupp för att nå ut till rätt personer.. Tror nog det kan vara värt ett försök och förhoppningsvis märker jag ganska snabbt om det ger något eller inte!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar