tisdag 14 april 2015

Karaktärerna får liv - Triton Rópal

I min nya kategori "Karaktärerna får liv" tänkte jag samla bilder på hur jag tänker mig karaktärerna i Mellody Looh - Födelsemärket. Kommentera gärna om ni håller med eller om ni har en helt annan uppfattning!

Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett sånt här inlägg så tänkte att det var dags igen, när jag ändå inte har något annat skoj att blogga om. Näst på tur är ingen mindre än Triton! Jag visste redan från början att jag ville ha med en man med mörkt hår och gråa ögon, lite mystisk och sådär ... Till en början inspirerades jag väldigt mycket av Ian Somerhalder (Damon Salvatore från Vampire Diaries) men under skrivandets gång förändrades min bild av honom så då fick jag börja leta efter en annan person som skulle passa. Efter lite funderande blev det Brant Daugherty. Det är inte 100% rätt men jag tycker ändå att han passar hyfsat bra in på hur jag tänkt mig att Triton ser ut. 

Hur har ni själva föreställt er denna mystiska vampyr? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar