torsdag 23 april 2015

Karaktärerna får liv - Troya Rópal

I min nya kategori "Karaktärerna får liv" tänkte jag samla bilder på hur jag tänker mig karaktärerna i Mellody Looh - Födelsemärket. Kommentera gärna om ni håller med eller om ni har en helt annan uppfattning!

Nu har vi börjat komma in på alla sidokaraktärer istället och först ut bland dem blir Troya Ropál! Det var inte särskilt svårt att hitta någon som passade in på Troya om jag ska vara ärlig. Tror jag sökte på "beautiful redhead" eller något i den stilen och fick genast fram Susan Coffey som ser exakt ut så som jag föreställt mig Troya. Ett lite oskyldigt, ungt utseende men fortfarande farlig och sexig på sitt sätt. 

Eller vad säger ni, har jag träffat rätt?


1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har nominerat dig till Liebster award! Du väljer själv om du vill ta emot priset eller inte.
    Här är mitt blogginlägg: http://evaholmquist.ordspiran.se/liebster-award/
    Kram Eva

    SvaraRadera