torsdag 30 april 2015

Nytt jobb

Idag är min sista dag på Media Markt. Det känns lite vemodigt men ändå känns det bra eftersom jag vet att mitt nya jobb kommer passa mig bättre. Imorgon börjar jag mitt nya jobb som säljare på Grizzly Zoo. Djur är helt klart mer min grej än teknik och dessutom ska det bli roligt att få sälja lite och inte bara stå i kassan. Nu får jag göra lite av varje istället! Så det ska bli kul. Det enda som är lite tråkigt med att börja nytt jobb är att behöva lära sig allt på nytt. Hade gärna hoppat fram ett par månader tills jag börjat känna mig hemma, men men ;)

Något dumt med att jag byter jobb är dock att jag och Daniel inte har en enda dags semester tillsammans. När han har sina fyra semesterveckor jobbar jag som mest eftersom de andra tjejerna är iväg på semester då, vilket suger. Hade ju hoppats att vi skulle kunna hitta på någonting men icke. Får försöka nöja mig med att jag får lite semester nu i maj i alla fall då jag bara jobbar 10 timmar i veckan. Bara synd att inte han också kunde haft semester då ^^

Nåja, nu kör vi på detta. Tror det kommer bli superbra ändå!


1 kommentar: