tisdag 14 april 2015

SciFiWorld Göteborg

I lördags åkte jag, Daniel och tre av Daniels jobbarkompisar ner till SciFiWorld i Göteborg. Det var superkul även om vi redan hade sett en hel del av det som fanns där när vi var på SciFiWorld i Stockholm i höstas. Den här gången var vi dock bara besökare och det kändes ganska skönt även om jag hade tyckt det var roligt att stå i en liten monter och sälja min bok. Lämnade i alla fall ut lite reklamblad och hoppas att några av dem hamnade i rätt händer så de klickar hem ett exemplar!


Tog inte så många bilder den här gången men tänkte att jag i alla fall kan visa några. Någon mer som var där? :)


Världens längsta kö, fastän vi kom innan de öppnade. Men som tur var rörde den sig hyfsat snabbt!

Hög säkerhet i kön. Både stormtroopers, ghostbusters och militärer patrullerade och höll ordning ^^

Hittade dessa och önskade verkligen att jag haft 3000 att lägga på dem. Hade varit underbart att ha!! Och vem vet, kanske hade det fötts några drakar ur dem? 

Iron man hade också varit rätt cool att ha hemma måste jag säga!

Några snygga cosplayers!

Alla kom ut med en påse var, utom Marre som kom ut med minst femtio ;)

Köpte ett snyggt halsband som passar bra till mitt nya manus. Älskar det!

Att jag älskar snygga koppar är väl ingen hemlighet direkt. Blev en till mig och en till Daniel. Kan ni gissa vilken som är vems? ;)

Daniel köpte en liten stormtrooper och Duff! 

De hade en monter där man fick välja berlocker från olika serier/filmer och så gjorde de smycken av dem. Stod och velade länge men tillslut blev det dessa. De passar även till min bok så därför tyckte jag att det var ett bra val. Perfekt för framtida mässor!

1 kommentar: